چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پروژه نفوذ

حوزه/ وحدت مذاهب و قومیت ها در ایران می تواند به مانند سدی محکم در برابر دشمنان و براندازان قرار بگیرد، لذا پروژه نفوذ یکی از مهمترین و پیچیده ترین برنامه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا شیرزاد ایزدی، عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت مریوان اظهار داشت: اقتدار ایران در منطقه و جهان واکنش و حساسیت آمریکایی ها را برانگیخته است، لذا باید هر روز منتظر توطئه و فتنه ای جدید علیه نظام اسلامی باشیم و بی شک هیچ ایرانی از این فتنه ها در امان نیست.

وی بیان کرد: تشدید فتنه گری دشمن در ماه های اخیر در طول عمر انقلاب بی سابقه است و به عینه می بینیم که دشمن دست به هر کاری می زند که ستون های این انقلاب را تضعیف کند.

ماموستا ایزدی  در ادامه با اشاره به اینکه تفرقه بین علمای شیعه و سنی یک ترفند و توطئه قدیمی از سوی غربی ها و دشمنان وحدت جهان اسلام است، گفت: وحدت مذاهب و قومیت ها در ایران می تواند  مانند سدی محکم در برابر دشمنان و براندازان قرار بگیرد، لذا پروژه نفوذ یکی از مهمترین و پیچیده ترین برنامه های دشمنان است.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: همه ما که در ایران زندگی می کنیم مانند یک خانواده بزرگ هستیم، شاید اختلاف سیلقه و نظر داشته باشیم، ولی در کلیت متحد و منسجم هستیم و این امر برای دشمن غیرقابل تحمل است.

ماموستا ایزدی اظهار کرد: کسانی که در هر زمان و مکان از اختلاف و تفاوت مذهب سنی و شیعه سخن به میان می آوردند، پیاده نظام دشمن هستند، لذا باید از این افراد و جریان ها به شدت دوری کنیم.

وی در پایان گفت: تا زمانی که بین برادران دینی اختلافی نباشد، هیچ قدرتی نمی تواند اتحاد ملت ایران را زیر سئوال ببرد، لذا حفظ وحدت و همگرایی با دیگر مذاهب کشور یک نیاز ضروری و حیاتی برای نظام و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha