پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار امام جمعه شیراز   با آیت الله اعرافی

حوزه/ امام جمعه شیراز به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: کار برای همه سخت است و برای طلاب از همه سخت تر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف اله دژکام، عصر امرو در جلسه جامعه اساتید حوزه‌ علمیه استان فارس، با اشاره به اینکه وظیفه اهل علم فراتر از آگاهی داشتن صرف است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند که جامعه سازی و تمدن سازی نیاز امروز ماست، چراکه بیشتر مشکلات امروز جامعه در موضوع جامعه پردازی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه نقش حوزویان در جامعه سازی، کلیدی و حیاتی است، خاطرنشان کرد: مردم از روحانیون توقع دارند که مناسبات اجتماعی را بهبود ببخشند.

امام جمعه شیراز به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیز اشاره کرد و بیان داشت: کار برای همه سخت است و برای طلاب و روحانیون از همه سخت تر است، طلبگی شغل نیست، بلکه سربازی ولایت و امام زمان(عج) رسالت مهم همه ماست.

وی در پایان با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب و جامعه سازی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، اضافه کرد: روحانیت و دانشگاه باید به داد مردم برسند و برای مشکلات جامعه راه حل های صحیح پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha