پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر کل مرکز خدمات با خانواده بانوی طلبه اهدا کننده عضو

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات استان قم درگذشت همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی نیا، را تسلیت گفت و اهدای اعضای بدن این متوفی به هفت بیمار نیازمند را ستایش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرکل مرکز خدمات استان با حضور در منزل حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی نیا از روحانیون مبلغ و استاد حوزه علمیه قم، ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات، درگذشت همسرشان را تسلیت گفت و برای این روحانی و فرزندان وی صبر و اجر جزیل مسئلت کرد.

گفتنی است:خانم معصومه بمانی همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی‌نیا، از طلاب مبلغ و خادم حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) بود که در اثر سکته مغزی، دچار مرگ مغزی شد و با رضایت اولیای دم و اهدای اعضای بدن ایشان به نیازمندان، هفت نفر از بیماری رهایی یافتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری ضمن عرض تسلیت و آرزوی توفیق برای خانواده سمیعی نیا، گفت: ان‌شاءالله این مرحومه در این ایام فاطمیه از برکت شفاعت و عنایت ویژه‌ حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) برخوردار شود.
وی اهدای اعضای بدن آن بانوی مرحوم را یکی از بهترین ذخیره‌های قبر و قیامت برای وی دانست و آن را یک عقبه ارزشمند و باقیات صالحات برای خانواده عنوان کرد.

در پایان، حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری لوح تقدیری را به پاس اهدای اعضای بدن این متوفی به حجت‌الاسلام و المسلمین سمیعی‌نیا اهدا کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha