پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بجانی

حوزه / جمعی از طلاب و دانشجویان تبریزی در اعتراض به اظهارات اخیر ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا، شامگاه سه شنبه در مسجد جامع حکم آباد تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، جمعی از طلاب، دانشجویان و امت حزب الله در اعتراض به مواضع اخیر وزیر امور خارجه شامگاه سه شنبه در مسجد جامع حکم آباد تجمع کردند.

 در این تجمع پس از عزاداری و مداحی انقلابی، حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز با اشاره به آیه مبارکه (مَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقی‌) گفت: امروز در زلزله های بزرگ اعتقادی و سیاسی و فتنه های آخر الزمانی، تنها راه نجات چنگ زدن به دستگیره محکم الهی است که خداوند راه دستیابی به این دستگیره مورد اطمینان و عروه الوثقی را در کفر ورزیدن به طاغوت و طاغوت ستیزی و ایمان بالله معرفی کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز اتفاقات مهمی در ایران و منطقه رخ می دهد که بشارت نزدیک شدن قیام حضرت ولی عصر (عج) را می دهد و خیلی ها در این ایام با امیدواری سراغ روایات در این راستا و رصد بیشتر می پردازند، در حالی‌که اگر ما کشور را به دست کسانی بسپاریم که دستشان در دستگیره محکم و مورد اعتماد خداست، مطمئنا این بشارت ها عملی خواهند شد ولی اگر کشور را به دولتی بسپاریم که بجای عروه الوثقی چشمش در غرب و دستش را به سمت ابلیس دراز کند، بی شک کشور را به پرنگاه خواهیم سپرد.

وی با انتقاد از مواضع اخیر ظریف گفت: دقیقا ایامی که مردم داغدار شهید سلیمانی هستند، ظریف با این مصاحبه اش دل خانوده های شهدا را پر از خون کرد.

بجانی ادامه داد:  امیدواریم دولت این سبک از گفتمان را تغییر دهد.

وی خاطر نشان کرد : در صورت عدم جبران این اشتباه توسط وزیر امور خارجه طبق مسئله ۲۷۸۷ توضیح المسائل، مکلفین اجتماع خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha