جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم شام غریبان اهواز

حوزه/ حجت الاسلام صفری از برگزاری مراسم شام غربیان حضرت فاطمه زهرا(س) در ۳۰۰ بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مراسم شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در فارس، اظهار داشت: ۳۰۰ بقعه متبرکه و اماکن مذهبی استان فارس میهمان عزادارن حضرت زهرا(س) هستند.

وی در ادامه اعزام مبلغ در ایام فاطمیه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: ۱۵۰مبلغ غیر بومی و ۱۰۰ مبلغ بومی در ایام فاطمه در سطح استان مشغول فعالیت در بخش های تبلیغ، سخنرانی، مشاوره، بیان احکام و برپایی نماز جماعت هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمان ایشان، برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی و برنامه های فرهنگی متنوع دیگر از جمله برنامه هایی است که در ایام فاطمیه(ع) برگزار شده است.

وی به شاخص ترین مراسم امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیحه سرایی حاج کاظم محمدی در فسا از شاخص ترین مراسم های استان فارس در این روز به شمار می رود.

حجت الاسلام صفری همچنین از برگزاری مراسم شام غربیان حضرت فاطمه زهرا(س) در ۳۰۰ بقه متبرکه استان فارس خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha