پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه بزرگ کتابخوانی مجازی دانشجویان

حوزه/ مسابقه بزرگ کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان سراسر کشور با محوریت «کتاب فتنه تغلب» برگزار می شود.

‌به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مسابقه بزرگ کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان سراسر کشور با محوریت «کتاب فتنه تغلب» با همکاری بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه مذاهب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

‌این مسابقه به صورت سراسری و مجازی خواهد بود و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند از ۱ الی ۱۹ بهمن نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه از طریق سایت hamdamamketab.ir و book.mazaheb.ac.ir اقدام کنند.

‌زمان برگزاری مسابقه ۲۰ بهمن‌ماه به صورت مجازی و آنلاین خواهد بود و ۱۳ جایزه برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است. که به نفر اول ۳ میلیون تومان ، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و به ۱۰ نفر بعدی ۵۰۰ هزار تومان تقدیم می‌شود.

دانشجویان سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن و شماره دانشجویی و بارگذاری تصویر کارت دانشجویی یا فرم برگه انتخاب واحد خود در سایت hamdamamketab.ir و book.mazaheb.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع مسابقه شامل صفحات ۲۰۰ الی ۲۵۰  کتاب " فتنه تغلب" می باشد که در سایت ثبت‌نام بارگذاری شده و متقاضیان می‌توانند آن را دانلود و مطالعه نمایند و همچنین شایان ذکر است صفحات ابتدایی این فایل حاوی مقدمه و فهرست کتاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha