چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: ترور شهید سلیمانی به دست آمریکایی تلاش مذبوحانه برای احیای مجدد تروریسم و داعش در منطقه بود ولی به حول قوه الهی و به همت جوانان جبهه مقاومت این رویای آمریکایی ها هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت  الاسلام علی مرادی عصر امروز در جمع عزاداران شهر بیجار ضمن تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: جایگاه بانو فاطمه زهرا (س) در نزد خداوند متعال بسیار والاست تا حدی که تصور آن برای همه ما ناممکن است.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: حضرت زهرا(س) خود را وقف دفاع ولایت و امامت کردند و سرانجام به دست شقی ترین افراد روزگار خود به شهادت رسیدند. امروز نیز در جهان افرادی داریم که صدها بار بدتر از شمر و یزد هستند و جنایتی انجام می دهند که دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی به شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکایی های تروریست بار دیگر چهره شیطانی این کشور را برای جهانیان هویدا ساخت و نشان داد که تروریست واقعی کیست.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: ترور شهید سلیمانی به دست آمریکایی تلاش مذبوحانه برای احیای مجدد تروریسم و داعش در منطقه بود ولی به حول قوه الهی و به همت جوانان جبهه مقاومت این رویای آمریکایی ها هرگز محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: انهدام پایگاه نظامیان آمریکا در عین الاسد و سکوت معنادار و از روی ترس آنان در برابر قدرت و اقتدار ملت ایران، آبروی نداشته این کشور را برد و امروز می بینیم که در جهان نمی توان جایگاهی برای آمریکایی متصور شد.

امام جمعه بیجار اظهار کرد: بی شک استمرار قدرت و اقتدار جبهه مقاومت آزادسازی قدس شریف را نزدیک تر و محقق تر خواهد ساخت، لذا در این میدان کارزار نباید قافیه را به دشمنان دین خدا ببازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha