جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی با تاکید بر این که در مکتب توحیدی پیامبر(ص) و فاطمه ی زهرا(س) بن بست وجود ندارد، تصریح کرد: باید بدانیم خدا با ماست و دل بستن به حل مشکلات کشور از بیرون و توسط بیگانگان و دشمنان ذاتی جمهوری اسلامی، تصوری باطل و امید به سراب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، در جمع عزاداران فاطمی، در بیت امام جمعه اراک، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت:هدف از ارسال رسولان الهی و غرس شجره طیبه رسالت، رساندن بشر به کمال است و امامت اثنی عشر میوه این درخت پاک است و شاه میوه این شجره طیبه بر اساس حدیث شریف لولاک، فاطمه زهرا سلام الله علیها ست که حجت الله علیه الحجج است و مقصود اول خلقت و ثمره وجود تمام انبیاء الهی و حلقه وصل رسالت و امامت است.

وی، کسب معرفت فاطمی را هدف جلسات روضه و منبر و وعظ دانست و اظهار کرد: این معرفت با شناخت سبک زندگی فاطمه الزهرا سلام الله در تمامی ابعادش محقق می‌شود که الگوی زندگی زنان و مردان در همه زمان ها و اعصار است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که تمام فضائل از معرفت و عبودیت حاصل می شود و به فرمایش مقام معظم رهبری، گذر از سیم خاردار نفس لازم است، ادامه داد: امام حسین علیه السلام می فرماید «هدف خداوند از خلقت معرفت است»، لذا اگر انسان ها غنای ذات پیدا کنند از دیگران بی نیاز می گردد.

سپاسی آشتیانی با تاکید بر این که در مکتب توحیدی پیامبر اسلام(ص) و فاطمه ی زهرا(س) بن بست وجود ندارد و این مرتبه بلند اعتقاد توحیدی است، افزود: باید بدانیم خدا با ماست و دل بستن به حل مسائل و مشکلات کشور از بیرون و رفع تحریم ها توسط بیگانگان و دشمنان ذاتی جمهوری اسلامی ایران، تصوری باطل و امید به سراب است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در پایان تاکید کرد: اعتقاد به سیره رسول الله(ص) و قطع امید از مستکبرین عالم، رمز عبور از مشکلات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha