جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهتمام

حجت الاسلام اهتمام در توضیح برنامه های دهه فجر دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم گفت: پنج طرح بزرگ از جمله «پهلوانان نمی میرند» فاطمیات، بچه های انقلاب، مسجد و انقلاب و نظام سیاسی اسلام تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون تشریح برنامه ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی در سه عرصه رصد وضعیت تبلیغی، آموزش تخصصی مبلغان و اعزام های عمومی و تخصصی فعالیت می کند.

وی بیان کرد: رصد وضعیت تبلیغی به این معنا که به جای اینکه به کوتاهی ها و نکات مغفول مانده بپردازیم با حضور در مناطق تبلیغی از مبلغ تجلیل به عمل می آید و در کنار آن بازرسی ها و رصد عمومی انجام می شود .

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در بحث آموزش های تخصصی محوریت با هدف توانمند سازی، مهارت و دانش افزایی مبلغان در حوزه کلام، کودک و نوجوان، قرآن ، خانواده و مشاوره است

وی در بحث اعزام های مبلغین گفت: بیش از ۲ هزار مبلغ فعال خواهر و برادر داریم که در اعزام های عمومی بیش از هزار مبلغ به سراسر استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام اهتمام در توضیح برنامه های دهه فجر دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم، ابراز کرد: ما پنج طرح بزرگ داریم که طرح اول تحت عنوان پهلوانان نمی میرند، برگزاری هزار جلسه کودک و نوجوان با محتوای انقلاب اسلامی و گام دوم در مقطع راهنمایی و ابتدایی استان اصفهان است که با هماهنکی اموزش و پرورش استان در ایام الله دهه فجر اجرا می شود.

وی افزود: طرح دوم طرح«بچه های انقلاب» است،که باحضور هزار دانش آموز شهر اصفهان در برنامه ای که با  موضوع «امام و انقلاب» صبح ها در نگارستان امام خمینی برنامه  خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان کرد: طرح سوم تحت عنوان «مسجد و انقلاب» برگزاری هزار جلسه کانون های فرهنگی مساجد با موضوع سبک زندگی، مشاوره و ترویج فرهنگ قرآنی و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: چهارمین طرح تحت عنوان طرح فاطمیات که اعزام ۵۰۰نفرمبلغ تخصصی با موضوع سبک زندگی سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س) با محوریت مشارکت حداکثری مردم در بحث انتخابات است.

حجت الاسلام اهتمام، آخرین طرح را آموزشی دانست و بیان کرد: طرح نظام سیاسی اسلام است که با هدف آشنایی طلاب و مبلغین به صورت نخبگان با حضور اساتید برجسته دکتر رجب دوانی، دکترحجت الاسلام سبحانی، حجت الاسلام رهدار و سیدمنذر حکیم از ۱۲ الی ۱۹ بهمن در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت های این بخش بر محوریت کودک و نوجوان است  که با رویکرد امید آفرینی و گام دوم انقلاب انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha