پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قیاسی

حوزه/ استاد پیشکسوت حوزه علمیه خواهران یزد، گفت: باید همواره مشت خیانت کاران، نفوذی ها و فتنه گران را برای مردم باز کنیم تا آن ها تربیت سیاسی شوند و در انتخابات خواسته دشمنان اجرا نکنند، بلکه با بصیرت سیاسی پای صندوق رأی روند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، منصوره قیاسی، در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهدای مقاومت و شهید قاسم سلیمانی با اشاره به رفتار برخی از سیاسیون و اصرار آن ها بر مذاکره با آمریکا عنوان کرد: برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب که می گویند با آمریکا مذاکره نمی کنیم، وزیر امور خارجه با وجود جنایت ها و عهدشکنی های آمریکا هنوز راه برداشته شدن تحریم ها را مذاکره با آمریکا می داند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که شهادت سردار سلیمانی جهان را تکان داد و هنوز چهل روز از ترور این فرمانده رشید اسلام نگذشته است و با وجود آن که این افراد هم پشت سر رهبر معظم انقلاب بر پیکر آن شهید بزرگوار نماز گزاردند باز هم دم از مذاکره و تسلیم و سازش می زنند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد با ابراز تأسف از عدم توجه برخی مسئولان نسبت به توان داخلی گفت: این افراد تنها راه حل مشکلات و پیشرفت را در تسلیم بی چون و چرا در برابر زیاده خواهی های غرب می دانند.

این استاد اخلاق با بیان این که چهره بی آرایش غرب را باید در اغتشاشات پس از سقوط هواپیمای اوکراینی مشاهده کرد گفت: سفیر انگلیس ام‌الفساد ماجرای دانشگاه امیرکبیر است و با نقشه از پیش تعیین شده و برنامه ریزی علیه نظام و سپاه تجمع ایجاد کرد اما با دخالت سیاسیون به زودی آزاد شد.

قیاسی با اشاره به مسئله انتخابات مجلس و اینکه باید زمان را دریابیم تا اقدام ما نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشد، اظهار داشت: واقعیت آن است که بسیاری از دلسوزان نظام به موقع وارد صحنه سیاست نمی شوند و با دست روی دست گذاشتن زمان را از دست می دهند.

وی تصریح کرد: باید شجاعانه از جبهه حق دفاع کرد. چند روز مانده به برگزاری انتخابات برای روشنگری و بیداری مردم دیر است!؛ بلکه باید همواره مشت خیانت کاران، نفوذی ها و فتنه گران را برای مردم باز کنیم تا آن ها تربیت سیاسی شوند و در انتخابات خواسته دشمنان اجرا نکنند بلکه با بصیرت سیاسی پای صندوق رأی روند.

این مدرس حوزه علمیه گفت: زمان انتخابات فتنه گران فعال می شوند تا مهره‌های خود را به مجلس شورا وارد و سیاست های دشمن را مو به مو پیش ببرند ولی باید حوزوی ها به خاطر حفظ نظام اسلامی و ارزش های دینی، تدبیری برای این موضوع بیاندیشند.

قیاسی اضافه کرد: در حال حاضر برخی ها در پی مقابله با اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت عده ای از نمایندگان مفسد هستند و قصد دارند در برابر قانون بایستند.

این استاد حوزه علمیه، تأکید کرد: حماسه حضور مردم در تشییع تاریخی و با شکوه پیکر مطهر شهدای جبهه مقاومت نشان داد مردم ظرفیت شنیدن حرف حق را دارند.

قیاسی با یادآوری و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)بیان کرد:خون مطهر آن حضرت، دشمنان دین و ولایت را در طول این تاریخ هزار ساله رسوا کرد و اگر این دفاع جانانه دختر پیغمبر از امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه  السلام) نبود، اسلام از دست رفته بود و امروز نیز دفاع از نظام و ولایت فقیه در اولویت تمام امور قرار دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha