سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ آیت الله سید کاظم حسینی حائری از علمای عراق با صدور بیانیه ای معامله قرن را به شدت محکوم کرد و گفت: ما این معامله را اهانت به قدس شریف، حذف حق بازگشت فرزندان فلسطین، خلع سلاح مقاومت، گسترش اراضی اشغال شده و سلطه صهیونیست ها بر کرامت ملت فلسطین می دانیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید کاظم حسینی حائری از علمای عراق با صدور بیانیه ای معامله قرن را به شدت محکوم کرد و گفت: ما این معامله را اهانت به قدس شریف، حذف حق بازگشت فرزندان فلسطین، خلع سلاح مقاومت، گسترش اراضی اشغال شده و سلطه صهیونیست ها بر کرامت ملت فلسطین می دانیم.

متن بیانیه ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال عزّ اسمه: ﴿وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِکَ وَأَجْلِبْ عَلَیْهِمْ بِخَیْلِکَ وَرَجِلِکَ وَشَارِکْهُمْ فِی الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ وَمَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلَّا غُرُورًا﴾. الإسراء:۶۴.

ای فرزندان عزیز من در جهان اسلام، همزمان که به شدت آنچه شیطان آمریکایی با عنوان معامله قرن اعلام کرده را محکوم می کنیم، آن را معامله ای برای تسلیم و برای دیکته های صهیونیسم می دانیم که هدف از آن حذف مسئله سرنوشت ساز و تغییر روند درگیری به نفع رژیم اشغالگر، حفظ امنیت و استمرار رژیم نامشروع آن است.

ای امت اسلامی، ای اهالی صبور ما در سرزمین اشغال و غصب شده!

ترامپ با تمام حیله ها و طرح هایش، یک شیطان حیله گر است که با آمیختن سیاست با تجارت به دنبال کسب رضایت صهیونیست های ذلیل است و آنچه وعده داده، چیزی جز فریب نیست.  ﴿یَعِدُهُمْ وَیُمَنِّیهِمْ وَمَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلَّا غُرُورًا﴾. النساء: ۱۲۰.

ما این معامله را اهانت به قدس شریف، خواری و ذّلت ملت ما در فلسطین، حذف حق بازگشت فرزندان فلسطین، خلع سلاح مقاومت، گسترش اراضی اشغال شده و سلطه صهیونیست ها بر کرامت ملت فلسطین می دانیم.

شیاطین سیاست و سربازان خائن آن بدانند که در امت آگاه و ایثارگر ما و در گروه های مقاومت شریف آن، سدّ مستحکم و دژ قدرتمندی در برابر تمامی این طرح های استکباری و دیکته های صهیونیستی وجود دارد و آن ها مانع بزرگی بر سر راه انواع حمایت های سیاسی و رسانه ای که دشمن از خائنان امت از میان شیوخ کشور های حاشیه خلیج فارس دریافت می کنند، خواهند بود.

قهرمانان مقاومت که در مبارزات قبلی طعم شکست را به صهیونیست ها چشانده اند، امروز از تجربه، تجهیزات و شمار بیشتری برخوردارند و برای دیدار با دشمنی که به آن طعم شکست و خواری را چشانده اند، مشتاق تر هستند. ﴿إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ * وَلَا یَحْزُنْکَ الَّذِینَ یُسَارِعُونَ فِی الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَنْ یَضُرُّوا اللَّهَ شَیْئاً﴾. آل عمران: ۱۷۵ ـ ۱۷۶.

ولا حول ولا قوّة إلا بالله العلیّ العظیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha