جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در توقف پخش زنده برنامه جهان‌آرا، ثریا و عصرانه، گفت: نمی‌دانم چرا پخش زنده سه برنامه صریح انقلابی توسط صدا و سیما متوقف شده است؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، جمعه ۱۱ بهمن ماه، در خطبه های نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بیشترین اهتمام ترامپ از این طرح برای کمک به اسرائیل غاصب و داشتن برگ برنده برای خود و تشدید افتراق در کشورهای اسلامی است، گفت:  به دلایل زیادی می‌توان این طرح را نوزاد منحوس مرده متولد شده‌ای دانست که روی دست صاحبان آن خواهد ماند و خواب‌های آشفته صهیونیست تعبیرات آشفته و معکوس را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد : معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و برآیند حماقت ذاتی صهیونیست‌هاست که به اقتدار و رشد مقاومت اسلامی در غرب آسیا منجر خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه  سقوط دو هواپیمای اشغالگران در افغانستان و در نزدیکی پایگاه عین الاسد در عراق را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: سقوط دو هواپیما مقدمه خروج کامل آمریکا از افغانستان است، زیرا طبق اطلاعات کسب شده، تعداد زیادی از افسران جاسوسی آمریکا و حتی برخی از افرادی که نقش مستقیم در ترور سردار سلیمانی داشتند در این سقوط کشته شدند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، به گسترش ویروس کرونا و اعلام  وضعیت اضطراری جهانی اشاره کرد و یادآور شد: ظاهرا در تبریز هم دو تبعه چینی بستری هستند که البته علائم آنفلوآنزا است، ولی از همه می‌خواهم تا بهداشت را رعایت کنند و هر لحظه دست‌های خود را شسته و از دست دادن و روبوسی پرهیز کنند تا این مسئله برطرف شود.

وی با درخواست از وزارت امور خارجه، میراث و گردشگری و وزارت کشور، گفت: با توجه به اینکه کل دنیا به خاطر مقابله با ویروس کرونا از سفر به چین یا جذب گردشگر از آنجا محدودیت ایجاد کردند، چرا باید برگزاری جشنواره بزرگ در چند استان برای چینی‌ها برگزار شود؟ در این شرایط چنین کاری اشتباه و غلط است.

خطیب نماز جمعه تبریز با تذکر به وزارت ورزش و جوانان نسبت به توهین به قومیت‌ها، ادامه داد: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم تا به صورت جدی جلوی این کارها را بگیرند، زیرا تمام قومیت‌ها در ایران با ارزش هستند.

وی با تاکید بر رعایت حق‌الناس در انتخابات، اذعان داشت: هرگونه دروغ و تبلیغات انتخابی ناصحیح، پراکندن شایعات، سخنان نادرست، اتهامات اثبات نشده و ناصحیح نباید انجام گیرد، چنین مسائلی باید رعایت شود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان ساخت: ایجاد  هرگونه آلودگی صوت و تصویر، استفاده از اموال عمومی و سوءاستفاده از جمله عدم رعایت حق‌الناس در انتخابات است.

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های عبادی نماز جمعه به یکی از مصداق تقوای الهی یعنی حفظ زبان اشاره کرد و ابراز کرد: بیشترین علت گناهان کبیره از طریق زبان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در توقف پخش زنده برنامه جهان‌آرا، ثریا و عصرانه، ابراز کرد: نمی‌دانم چرا پخش زنده سه برنامه صریح انقلابی توسط صدا و سیما متوقف شده است؟

وی تاکید داشت: خانواده شهیدان و مردم زیادی طی بیانیه‌ای خواسته‌اند تا این برنامه‌های انقلابی از سرگرفته شود و امیدواریم این برنامه‌های روشنگرانه به صورت زنده و در آستانه دهه فجر و انتخابات از سر گرفته شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha