پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازگشایی مساجد مالزی که از ترس شیوع بیماری تعطیل شده بودند

حوزه/ سه مسجد مهم در پتالینگ جایا در مالزی که به دلیل نگرانی ها در رابطه با شیوع بیماری ویروسی کرونا به حالت تعطیل درآمده بودند بازگشایی شده و از تورهای گردشگری و بازدیدکنندگان استقبال می کنند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thestar، سه مسجد در پتالینگ جایا در مالزی که به دلیل ترس از شیوع بیماری ویروسی کرونا به حالت تعطیل درآمده بودند، مجدد درهایشان را به روی تورهای گردشگری و بازدیدکنندگان گشودند.

 مسجد سرزمین فدرال در کوالالامپور و دو مسجد زین العابدین و پوترا در پوتراجایا از ترس شیوع بیماری تعطیل شده بودند، که روزهای آخر هفته بار دیگر به کارشان ادامه دادند. مسجد میزان زین العابدین که روز یکشنبه خبر از تعطیلی داده بود اعلام کرد که به صورت معمول از گردشگران و بازدیدکنندگان استقبال می کند.

 یکی از این کارمندان این مسجد در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله ، ما به دلیل نگرانی هایی در رابطه با شیوع بیماری کرونا در ابتدا تعطیل بودیم اما اکنون بازدیدکنندگان می توانند به صورت انفرادی یا در تورهای گروهی از مسجدی دیدن کنند.

خبر مشابه در رسانه های اجتماعی اعلام شد. گفتنی است روز سه شنبه وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ در مالزی در رابطه با تعطیلی مساجد به دلیل نگرانی از شیوع بیماری اعلام کرده بود که این وزارتخانه به طور رسمی با مساجد در این رابطه نامه نگاری انجام می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha