شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانواده مسلمان در رستوران آمریکایی «تروریست» خطاب شدند

حوزه/ یک خانواده مسلمان آمریکایی در پنسیلوانیا که برای شام به یک رستوران زنجیره ای رفته بودند، توسط یک مشتری خشمگین «تروریست» خطاب شدند اما مدیر رستوران هیچ اقدامی برای کمک به آنها نکرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، خانواده مسلمانی که برای غذاخوردن به یک شعبه رستوران های زنجیره ای اپل بیز در پنسیلوانیای آمریکا رفته بودند، با رفتار اهانت آمیز مواجه شده و «تروریست» خطاب شدند.

ویدئوی گرفته شده از این حادثه نشان می دهد که چگونه یک مرد عصبانی به خانواده ای که فقط برای شام خوردن آمده بودند، حمله کرده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

انور رایت مسلمان محلی شامگاه 30 دسامبر 2019 برای یک شام آرامش بخش همراه با همسر و فرزندانش به رستوران رفته بود که با چیزی جز تهدید و اسلام هراسی مواجه نشدند.

 رایت می گوید مدیر رستوران هیچ اقدامی علیه این برخورد نکرد. گفته می شود اخیرا مدیر یکی از رستوران های اپل بیز در نیوجرسی که فردی را به خاطر اسلام هراسی بیرون انداخته بود، اخراج شده است.

در فیلم ضبط شده در این حادثه دیده می شود مردی که بسیار عصبانی است این خانواده را تروریست خطاب می کند.

این مرد مسلمان می گوید در جایی که کودکان درحال غذا خوردن بودند هم امنیت نداشتیم. و آنوقت وقتی که این مرد اسلام هراس رستوران را ترک کرد مدیر فروشگاه به سراغ ما آمده و به  جای اینکه از ما عذرخواهی کند از من و خانواده ام می خواهد که آنجا را ترک کنیم.

وی افزود که هنگام خروج از رستوران نیز آن مرد بیرون ایستاده بود و انتظار ما را می کشید. خوشبختانه موفق شدم  بدون درگیری و با نگرانی خانواده ام را سوار اتومبیل کنیم و از آنجا دور شویم.

     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha