پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود یک «نه» بزرگ به استکبار و مزدوران عالم و نظام فاسد پهلوی گفت؛ استقلال کشور ایران از اصول امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور امروز در مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهمن اسلامی با تبریک آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا، گفت: حضرت زهرا (س) از روز نخست که مسیر امامت به انحراف کشانده شد، یک جهاد و مبارزه مستمر برای دفاع از ولایت و امامت را آغاز کرد.

وی گریه های حضرت زهرا (س) را سیاسی و در راستای بصیرت افزایی دانست و افزود: آن حضرت مجاهدت مستمر برای احقاق خلافت الهی در مقابل خلافت زمینی انجام دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور با بیان اینکه تلاش و مجاهدت های امام خمینی (ره) برای دستیابی به حکومت الهی بود، تصریح کرد: مجاهدت علمای راستین برای تحقق حکومت الهی در طول تاریخ ادامه یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه امام راحل دستگاه پهلوی را نامشروع و غیرقانونی می دانست، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) انگیزه ای جزء پیاده سازی احکام اسلامی نداشت و یگانه هدف او تحقق آرمان های اسلام بود.

وی ادامه داد: اینکه مردم خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند، از دغدغه های امام راحل بود و ایشان به معنای واقعی به رأی مردم اعتماد می کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور، سرنوشت و نجات کشور از بحران ها را در گرو ادامه دادن آرمان ها و مکتب امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب خود یک «نه» بزرگ به استکبار و مزدوران عالم و نظام فاسد پهلوی گفت؛ استقلال کشور ایران از اصول امام خمینی (ره) بود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به اهمیت و خدمت گزاری مسئولین به مردم در نظام انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: امام خمینی (ره) مردم را در تعیین سرنوشت شان دخیل کرد و مردمی که صندوق رأی نمی شناختند، از این موهبت برخودار شدند، بطوریکه امام راحل برای مسئولان نظام ویژگی های قائل بودند، که یکی خدمتگزاری به مردم است.

وی ادامه داد: هر جایی از اصول مسلم انقلاب اسلامی را در عرصه داخلی و خارجی کوتاه آمدیم، موفق نبوده ایم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه مسئولان باید به وظیفه خود که خدمتگزاری به مردم است، عمل کنند، تصریح کرد: مردم نیز در کنار مسئولین باید به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب و آرمان های امام راحل عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند به کسانی که طعم فقر را نچشیدند رأی ندهید.

وی ادامه داد: مجلسی که به دو وزیر با دارایی بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد رأی دهد، انقلابی نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه با انتخاب مجلس اسلامی باید به حکومت اسلامی برسیم،بیان کرد: باید با استقامت، پایداری و صبر، مسیر امام خمینی (ره) و انقلاب را ادامه دهیم و متعهد به اسلام و آرمانهای انقلاب باشیم.

انتهای پیام/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha