شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی و اعتقادی و رفع مشکلات اقتصادی باید در راس برنامه های مسئولان قرار گیرد، گفت: برنامه های کشور باید به گونه ای تقویت شود که اموال، ثروت و سایر برنامه های رفاهی در اختیار آحاد مرم قرار گیرد و شکاف طبقاتی در جامعه کمرنگ و برداشته شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در جمع طلاب خرم آباد، در مدرسه کمالیه این شهر با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی امانتی الهی است که باید با اتحاد و همدلی در حفظ و صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی تلاش نماییم . 

وی ادامه داد: سردادن شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی آن دوران نشان دهنده اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) به نصرت الهی و پیرزی حق علیه باطل بود و بی شک هر کس برای خدا قیام کند پیروز خواهد شد . 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اعتقاد راسخ هرگز ترس، نا امیدی و یاس را به حریم خود راه نخواهد داد، افزود: امام با اخلاص و توکل و یقین به نصرت الهی به دنبال اجرای احکام و فرامین الهی بود و همین عامل از رموز پیروزی قیام حضرت امام خمینی (ره) بود . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه باید انقلاب را از آفات درونی و بیرونی حفظ و حراست کنیم، خاطر نشان کرد: باید با وحدت و هوشیاری توطئه های استکبار را خنثی کنیم و نگذاریم دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف والای نظام خللی وارد کنند و روحیه انقلابی گری را در جامعه کمرنگ و تضعیف کنند .

وی با اشاره به اینکه انقلابی گری و صیانت از آرمان های والای انقلاب باید همواره مد نظر همگان به ویژه خدمتگزاران نظام قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مسئولان باید در برنامه ریزی و اجرای برنامه های کشور عدالت و خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند . 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید برای خدمت خالصانه و رفع مشکلات اقتصادی جامعه همت جهادی داشته باشیم، بیان داشت: باید بنیه اقتصادی جامعه را تقویت کنیم تا امید مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مضاعف شود . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خدمتگزاران به نظام باید خالصانه و جهادی به مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی خدمت رسانی کنند، گفت: مسئولان باید برنامه های خود را به گونه ای اجرا کنند که بنیه اقتصادی و مالی آحاد مردم تقویت شود . 

وی با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی و اعتقادی و رفع مشکلات اقتصادی باید در راس برنامه های مسئولان قرار گیرد، بیان داشت: برنامه های کشور باید به گونه ای تقویت شود که اموال ،ثروت  و سایر برنامه های رفاهی در اختیار آحاد مرم قرار گیرد و شکاف طبقاتی در جامعه کمرنگ و برداشته شود . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در راستای تقویت باورهای اعتقادی و انقلابی در جامعه رسالتی سنگین بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان نیز باید با ارائه راهکارهای دینی و فرهنگی مسئولان را برای حل مشکلات مردم یاری دهند . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره یه اینکه امروز با عنوان روز پیوند ناگسستنی امام (ره) و امت اسلام نامگذاری شده است، یادآور شد: امروز و در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید بار دیگر با توحید کامل و وحدت و هوشیاری در حفظ آرمان های اسلام و انقلاب و عزت روزافزون ایران اسلامی همت خود را بکار گیریم.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha