جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: استقبال ملت ایران از حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ بی نظیر و فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران در دهه مبارکه فجر به پیروزی رسید و با پیروزی انقلاب، بسیاری از وعده های خدا در قرآن برای ملت ایران معنا شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر «در روز استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در کدام شهر بودید؟» بیان کرد: در زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، آحاد مردم با شنیدن‌ خبر بازگشت آن پیر جماران، برای‌ استقبال‌ از ایشان‌ عازم‌ تهران‌ شدند و بنده نیز از قم به تهران آمده و در خیابان کارگر منتظر ورود ماشین رهبر انقلاب اسلامی شدم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، گفت: حضور بی نظیر و باشکوه ملت ایران در استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ  فراموش ناشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در آیات نورانی قرآن فرموده که «وقتی حق بیاید باطل نابود می شود» و در بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و پیروزی انقلاب اسلامی این معنا را مشاهده کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، ادامه داد: زمانی که همه سردمداران کشورهای دنیا از جمله آمریکای جنایتکار در مقابل حضرت امام خمینی (ره) ایستاده بودند، ایشان با عنایت الهی به پیروزی نهایی رسید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) با شجاعت وصف ناپذیر در مقابل اقدامات نظام گذشته ایستادگی کرد و این گونه با قیام مردم خداجو در ۱۵ خرداد ماه سال ۴۲ با شهادت جمعی از مبارزان، مقدمه ای برای سرنگونی رژیم پهلوی شد.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امام خمینی(ره) در سایه توکل به خدا و اعتماد به مردم، انقلاب را بر اساس آموزه های اسلامی بنا کرد.

امام جمعه قزوین در پایان اظهارداشت: ملت ایران قدردان امام بزرگوار خود هستند و با حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری، مسیر خود را با صلابت و قوت برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha