شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قاین

حوزه/ امام جمعه قاین گفت: اگر دولت نگاه اساسی به پتانسیل های داخل داشت و هیچ‌گونه اعتمادی به غرب نمی‌کرد، شاهد وقوع این‌گونه اتفاقات در ایران نبودیم.

حجت الاسلام علی رحمانی، امام جمعه قاین، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به کج سلیقگی وزیر امور خارجه ایران با نشریه آلمانی اشپیگل گفت: در این برهه از زمان بیان این مطالب باعث می شود که دل‌های جریحه‌دار و قلب‌های پر از عاطفه و احساسات در سوگ سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت آزرده خاطر شود.

امام جمعه قاین، روحیه استکباری حاکم بر سیاست های آمریکا را خلاف موازین اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اندیشه و روحیه استکباری حاکم بر سیاست آمریکا با موازین شرعی و عقلی حاکم بر کشور ایران مغایرت دارد و نباید در شرایط حاکم و با عناوین مختلف بحث مذاکره با آمریکا مطرح شود.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: اگر دولت شجاع بود و نگاه اساسی به پتانسیل های داخل داشت و هیچ‌گونه اعتمادی به غرب نمی‌کرد شاهد وقوع این‌گونه اتفاقات در ایران نبودیم.

امام جمعه قاین، آمریکا و غرب را غیر قابل اعتماد دانست و عنوان کرد: مسئولین کشور باید بدانند که هیچ‌وقت نباید نسبت به افراد ظالم که مصداق بارز آن‌ها آمریکا است، اعتماد کرد، چراکه آتش آن‌ها دامنشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام رحمانی با تاکید بر اینکه باید طبق فرمایشات رهبری نگاه دولتمردان به شرایط و پتانسیل های داخل کشور باشد، بیان کرد: اگر آن قدر که نگاه دولتمردان به بیرون از ایران است، درصدی به داخل ایران بود، آمریکا و ایادی استکبار نسبت به کشور ایران طمع نمی‌کردند.

وی در پایان افزود: دولتمردان باید امید خودشان را نسبت به غرب فراموش کرده و تمام توقع و امید خود را نسبت به آحاد ملت ایران متمرکز کنند که راه رستگاری، موفقیت و آزادگی در گرو توجه به توانمندی‌های داخلی است.

انتهای پیام/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha