جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و حضور پشتیبانی مردم، تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اشاره فرا رسیدن ایام دهه فجر، این دهه را فرصت مناسبی در جهت تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در چهل و یک سال اخیر دانست.

وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمنان در نوک قله های پیشرفت و توسعه قرار دارد، افزود: همه تلاش های چهار دهه اخیر دشمنان علیه ملت ایران خنثی شده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران، طرح انزوای جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ کشورمان شکست خورده است، خاطرنشان کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه ای که آمریکا علیه ملت ایران وضع کرده، اما کشورمان هر روز در عرصه های مختلفی شاهد شکوفایی جدیدی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که پیشرفت های چهل ساله ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، بیان داشت: امروز ایران اسلامی مرزهای علم و فناوری را در نوردیده است و به قله های پیشرفت رسیده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری مرجعیت دینی و با حضور و پشتیبانی گسترده مردم به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز همین مردم با بصیرت و انقلابی پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان همه توان و تلاش خود را در چهل سال اخیر به کار گرفتند تا مردم از انقلاب فاصله بگیرند، گفت: اما این توطئه شوم معاندان و بدخواهان انقلاب شکست خورده و وابستگی و دلبستگی مردم به انقلاب هر روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، یکی از توطئه های دشمن در سال های اخیر را ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این وظیفه مبلغان دینی و روحانیان است که مردم را نسبت به انقلاب و آینده نظام امیدوار کنند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با شتاب فزاینده ای به سمت قله های پیشرفت در حرکت است، تصریح کرد: همه این پیشرفت ها در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهل سال است که تحت شدید ترین تحریم ها و فشارهای ظالمانه غرب به ویژه آمریکا قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی به همین سادگی به چنین جایگاه با عظمتی در دنیا دست نیافته است، افزود: پیشرفت های امروز کشور محصول ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha