جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ انجمن فارغ التحصیلان فیلیپین همزمان با فرا رسیدن روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با صدور بیانیه ای این مناسبت را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه انجمن فارغ التحصیلان فیلیپین همزمان با فرا رسیدن روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با صدور بیانیه ای این مناسبت را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد دهه فجر، در حالی فرا می رسد که فرمانده سرافراز جبهۀ مقاومت و جهاد، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به سوی حضرت دوست پرکشیده و با عروج آسمانی خود، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حرکت به تمدن نوین اسلامی که همان طلیعه ظهور است را سرعت بخشیده است.

انقلاب اسلامی ایران، میراث بزرگ مکتب امام خمینی(ره)، گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملّت ایران و امت اسلام بود و امید به پیروزی را برای ملت‌های مظلوم و افول و ناکامی را برای نظام سلطه و آمریکا به ارمغان آورد.

در برهۀ کنونی دشمنان نظام اسلامی پس از تجربه شکست های متعدد در حوزه های جنگ سخت و نرم، تحریم های همه جانبه ای را علیه ملت ایران خصوصا در حوزه اقتصادی تدارک دیده اند تا به زعم خود با تضعیف نظام ، مانع الهام بخشی ایران اسلامی برای سایر ملت های حق جو و استقلال طلب شوند. برای عبور از این برهه و خنثی سازی تحریم ها، باید بر توانمندی های داخلی تکیه کرد و با تداوم مبارزه با فساد مالی و اختلاس، اقشار محروم و مستضعف را مورد حمایت قرار داد.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با گرامیداشت خاطره و آرمان‌های بلند امام و شهیدان انقلاب اسلامی، در آستانه چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، ملت رشید ایران و به خصوص نیروهای انقلاب را به وحدت، برادری و انسجام ملی، زیر چتر ولایت فقیه توصیه کرده  و از همه اقشار بخصوص دانش آموختگان در خارج از کشور، دعوت می کند تا با حضور پرشکوه در راهپیمائی روز بیست و دوم بهمن، با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کرده و یکپارچگی و مودت خود را به جهانیان نشان دهند. نصر من الله و فتح قریب و بشّر المومنین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha