جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره فیلم فجر

حوزه/ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن در ۳۰ استان کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رضوانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن در ۳۰ استان برگزار می شود و استان قم می تواند در این رابطه نقش خوبی داشته باشد.

رئیس سازمان سینمایی استان قم افزود: برای برگزاری جشنواره فیلم فجرتفاهم نامه ای برای اکران ۱۴ فیلم در دو سانس با بهای ۱۵ هزار تومان امضاء شده است.

وی ادامه داد: برای برگزاری جشنواره پیامی که رهبر انقلاب در رابطه با قم فرمودند یعنی قم سرآمد شهادت و سرافرازی است»، انتخاب شده است. معتقدیم برای ادای دِین باید برنامه های امسال جشنواره با نگاه به فرهنگ و ایثار و شهادت و معطوف به کنگره شهدا باشد و همین طور هم خواهد بود.

رضوانی اضافه کرد: بخشی از درآمد این اکران برای تولیدات سینمایی در رابطه با شهدا در اختیار کنگره قرار خواهند گرفت و در این رابطه برای ساختن فیلم سینمایی مطالبه جدی است.

وی افزود: به زودی دبیرخانه تولید فیلم سینمایی هم در رابطه با شهدا در استان قم راه اندازی خواهد شد چرا که معتقدیم در این شهر شخصیتهایی شهید شدند و می توانند الگوی خوبی برای جامعه باشند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha