جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن عزالدین

حوزه/ حسن عزالدین گفت: اگر عقب ماندگی عربی به کمک آمریکا نمی آمد ترامپ طرح معامله قرن را اعلام نمی کرد و از این رو نظام های عقب مانده عربی در مشکلات فلسطین سهیم هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حسن عزالدین نماینده عضو فراکسیون مقاومت در مراسم چهلمین روز درگذشت علامه سید عبدالکریم نورالدین موسوی در منطقه نبطیه تاکید کرد: معامله قرن هیچ تغییری در واقعیت ها ایجاد نمی کند و ترامپ می خواهد با الین طرح پوششی امن برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند، زیرا گمان کرده که سرزمین مقدس فلسطین مدافع و حامی ندارد و از این رو رژیم صهیونیستی نیز همچنان به پروژه های شهرک سازی و جنایت های خود در سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

وی افزود: اگر عقب ماندگی عربی به کمک آمریکا نمی آمد ترامپ طرح معامله قرن را اعلام نمی کرد و از این رو نظام های عقب مانده عربی در مشکلات فلسطین سهیم هستند و همه شاهد هستیم که این نظام های عقب مانده چگونه می خواهند حق مردم فلسطین را مصادره کنند.

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: ما از روز اول در برابر دشمن صهیونیستی به گزینه ای جز مقاومت فکر نکرده ایم، زیرا مقاومت تنها راه برای پس گرفتن حق و آزادسازی سرزمین و حمایت از مقدسات در برابر دشمن صهیونیستی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نباید به برخی حاکمان و نظام های عربی دل ببندیم و فقط باید بر امت اسلام و ملت های خود و محور مقاومت دل ببندیم زیرا مقاومت روز به روز قدرتمندتر شده و از امکانات بیشتری برخوردار می شود و آزادی فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری در دسترس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha