سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیعت آیت الله موسوی جزایری با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، به نمایندگی از خود، خانواده و طلاب حوزه علمیه، با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، خطبه بیعت خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در اجتماع حوزویان اهواز، با اشاره به خدمات گسترده حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، اظهارداشت: من در جریان هستم که آقای موسوی فرد، به‌صورت طاقت فرسا و شبانه‌روزی برای اینکه خیری به مردم مستضعف برسد و گرهی از مشکلات مردم باز کند، چقدر زحمت می‌کشند.

وی تصریح کرد: إن‌شاءالله خداوند متعال به وجود رهبر معظم انقلاب و نماینده معززش در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد و همه خادمین دین، طول عمر عنایت بفرمایند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه ما همه حامی شما هستیم، گفت: حوزه علمیه در خدمت حضرت‌عالی بوده و سرسختانه پشتیبان شما خواهیم بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: ما هر آنچه در توان داریم برای شما به کار می‌گیریم و من همین‌جا به نمایندگی از خود، خانواده و طلاب حوزه علمیه، با شما عهد بسته و خطبه بیعت می‌خوانم؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عهد فی ذمتی، و ذمت اصحابی و ذمت اولادی و ذمت طلابی و إن نفعل فی هذا العهد أن اکون محامین، أصدقاء، موالین، اوفیاء، لسماحة السید ممثل الفقیه، السید محمدنبی الموسوی(دامت برکاته)

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha