جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب اوج بی انصافی است، تصریح کرد: کسانی که در داخل این دستاوردها را ناچیز می شمارند در همان مسیر دشمنان انقلاب در حال حرکت هستند.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، به پیشرفت ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: باید این دستاوردهای ارزشمند برای جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با بیان این که در تبلیغ و تشریح این دستاوردهای مهم برای عموم جامعه خوب عمل نشده است، افزود: در میان انبوهی از هجمه های و تبلیغات دروغین علیه انقلاب اسلامی، باید بیش از پیش به خدمات و دستاوردهای انقلاب پرداخته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، نظامی، نانو، پزشکی و صنعتی غیر قابل انکار است، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که همه این پیشرفت ها در سایه چهل سال تحریم هاب ظالمانه دشمنان به دست آمده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب اوج بی انصافی است، تصریح کرد: کسانی که در داخل این دستاوردها را ناچیز می شمارند در همان مسیر دشمنان انقلاب در حال حرکت هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اگر تنها بخشی از این تحریم ها علیه هر کشوری وضع می شد کاملاً فلج می شد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحریم ها را به فرصتی برای پیشرفت و خودکفایی کشور تبدیل کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان این ملت هنوز از پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای و همچنین موشکی بهت زده هستند، بیان داشت: امروز ایران اسلامی به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری در این بخش های مهم به خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که برخی ها نمی توانند این پیشرفت ها را ببینند، تصریح کرد: به همین دلیل شبانه روزی با توسل به دروغ و فریبکاری می کوشند مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تحریم های چهل ساله غرب علیه ایران اسلامی یک فرصت خوبی برای قطع وابستگی و خودکفایی کشور بود، خاطرنشان کرد: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha