سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که رژیم صهیونیستی هر روز که می گذرد به سمت نابودی بیشتر نزدیک می شود، افزود: این رژیم جنایت کار، سال های پایانی عمر نکبت بار خود را می گذراند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن معامله ننگین قرن، گفت: این طرح تنها با هدف جلوگیری از سقوط و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی رونمایی شد.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی هر روز که می گذرد به سمت نابودی بیشتر نزدیک می شود، افزود: این رژیم جنایت کار سال های پایانی عمر نکبت بار خود را می گذراند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دستان پلید و شیطانی صهیونیست ها به خون هزاران انسان بیگناه آغشته است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار نیز در این کشتار مردم بی گناه شریک جرم است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مردم مظلوم فلسطین با دستانی خالی تنها به دنبال حق از دست رفته خودشان هستند، گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی در پاسخ به حق خواهی مردم مظلوم فلسطین از گلوله استفاده می کند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که جنایت های صهیونیستی در سایه حمایت های غرب صورت می گیرد، بیان داشت: آمریکا تلاش کرد با رونمایی از طرح ننگین معامله قرن بقای صهیونیست ها را کمی بیشتر کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی باید از این کره خالی محو شود، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار حتی به حقوق اولیه انسانی نیز پایبند نیست و به راحتی انسان های بیگناه را قتل و عام می کند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که سران جنایت کار آمریکایی باید بدانند که دنیا نظاره گر این خیانت آشکار آنها علیه مردم مظلوم فلسطین است، گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا یک خوش خدمتی روشن به نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی برای پیروزی در انتخابات بود.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید بر این‌که این طرح ننگین معامله قرن به طور حتم شکست خواهد خورد، بیان داشت: امت اسلامی و همچنین آزادی خواهان جهان نخواهند گذاشت این طرح ننگین اجرایی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکای جنایتکار در حالی به طور علنی از یک رژیم کودک کش و جانی حمایت می کند که خود را مدافع حقوق انسان ها معرفی می کند، افزود: دولتمردان آمریکایی بزرگترین حامی تروریسم در جهان به شمار می روند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که سیاست های آمریکا در منطقه عامل تنش، درگیری و بحران است، خاطرنشان کرد: تنها راه بازگشت آرامش و امنیت به کشورهای مسلمان منطقه خروج کامل آمریکایی ها از این کشورها است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha