جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: تنها راهی که می‌تواند برای ما افتخارآفرین باشد اطاعت مطلق از ولی‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت حضرت امام خمینی (ره) شروع شد و با هدایت روحانیت ادامه پیدا کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد:  بی شک انقلاب شکوهمند ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تنها بر پایه اصول اسلام ناب محمدی ‌(ص) شکل گرفت و امروز به فضل الهی و به برکت خون‌های شهیدان، نظام مقدس جمهوری اسلامی، در پرتو ولایت فقیه و با مدیریت و درایت بی‌بدیل مقام معظم رهبری، استوارتر از هر زمان در مسیر عدالت و تحقق حکومت جهانی اسلام به پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حرکت در مسیر اندیشه‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) توانست کشور را از بحرانی ترین حوادث نجات دهد و دل های دوستان انقلاب و اسلام را شاد و دشمنان و بدخواهان دین و کشور را در سراسر جهان و منطقه مأیوس سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: تنها راهی که می‌تواند برای ما افتخارآفرین باشد، اطاعت از ولی‌فقیه است.

وی اظهار کرد: اقتدار و عزت این نظام مقدس مرهون ولایت پذیری ملت ایران است و تداوم و استمرار انقلاب در طول چند دهه گذشته، نقش تاثیرگذاری ولایت فقیه در پایداری نظام را در جهان ثابت کرده است.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: امام خمینی (ره)  همواره جامعه اسلامی را به انسجام و همبستگی دعوت می‌کردند، لذا باید این مسیر ادامه یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha