جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام سبحا نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسبت به ورزش و حفظ نشاط و شادابی، تصریح کرد: در تعالیم دین مبین اسلام بسیار بر دوری از تنبلی و سستی توصیه شده و طلاب هم باید برای عمل به این توصیه اسلام نگاه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در حاشیه مسابقات جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون قزوین که در مجموعه ورزشی سپاه استان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: حوزه های علمیه باید با توسعه ورزش و تربیت بدنی طلاب، شور و نشاط را در بین طلبه ها تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از رشته های ورزشی مثل شنا، تیراندازی و آمادگی جسمانی، برای طلاب لازم است و در احادیث و روایات نیز بر این رشته ها  تاکید شده است.

 استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسبت به ورزش و حفظ نشاط و شادابی، عنوان کرد: در تعالیم دین مبین اسلام بسیار بر از تنبلی و سستی شده و طلاب هم باید برای عمل به این توصیه اسلام نگاه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: سلامتی جسم، نقش مهمی در سلامتی روحی و فکری انسان دارد و اگر طلاب از لحاظ جسمی سالم باشند می توانند با نشاط بیشتر در فعالیت های درسی و فکری خود هم موفق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha