جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نجمی پور

حوزه/ امام جمعه سربیشه، انتخابات را بزرگترین همایش سیاسی کشور دانست و گفت: مردم به کسانی رای بدهند که برای رسیدن به کرسی قدرت و مجلس دست و پا نزنند، بلکه برنامه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای پیشرفت جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام احمد نجمی پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اهمیت انتخابات در آینده کشور، گفت: اصل انتخابات در سرنوشت کشور تأثیر مهمی دارد و از کلیدهای قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی، انتخابات را بزرگترین همایش سیاسی کشور دانست و افزود: انتخابات نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی ما است.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه انتخابات نمونه کامل مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات نه تنها یک حق، بلکه یک وظیفه دینی، اخلاقی و شرعی و نماد وفاداری ملت ایران اسلامی به ولایت و نظام است و موجب اعتبار ملی در داخل و خارج از کشور می شود.

حجت الاسلام نجمی پور به شاخصه های نماینده مجلس تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی فردی لایق، مدافع نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی ادامه داد: نماینده اصلح، رهرو ولایت فقیه، پشتیبان رهبری نظام و مدافع حقوق مردم و پیگیر مطالبات آنان است و هیچ گاه تسلیم دشمن و عوامل استکبار جهانی نمی شود.

امام جمعه سربیشه با اشاره به دیگر ویژگی های نماینده اصلح، ادامه داد: شجاع در برابر دشمن، باتدبیر، متدین، مردمی و ساده زیست بودن از  شاخصه های نماینده اصلح است که مردم باید در هنگام انتخاب به آن توجه کنند.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه یک نماینده اصلح هیچ گاه به دنبال حاشیه سازی نیست، تاکید کرد: نماینده اصلح وفادار به قانون اساسی است.

وی بیان داشت: انتخاب اصلح یعنی انتخاب بهترین گزینه و مردم وظیفه دارند به کسانی رای بدهند که برای رسیدن به کرسی قدرت و مجلس دست و پا نزنند، بلکه باید برنامه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پیشرفت جامعه داشته باشند.

امام جمعه سربیشه به اهمیت شرکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه مردم حضور حداکثری در انتخابات است و باید براساس معیارهای خوب، یک نماینده اصلح را انتخاب و به مجلس بفرستند.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه مردم نباید از انتخاب خود در آینده پشیمان شوند، تصریح کرد: مردم طبق وظایف شرعی خود انتخاب درست داشته باشند تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوند، چرا که انتخاب خوب یا بد به خود مردم باز خواهد گشت.

امام جمعه سربیشه به سخن امام راحل که فرموده بودند «مجلس عصاره ملت است» اشاره کرد و افزود: نباید انتخاب ما برای تصدی کرسی مجلس، قومی و قبلیه ای باشد که این ملاک درستی برای انتخاب نیست، بلکه انتخاب ما باید براساس معیارها و ارزشهای اسلامی، انقلابی و تخصص افراد باشد.

انتهای پیام/۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    اگر ایشان کسی را می شناسند که برای تصدی کرسی مجلس دست و پا نمی زند به ما معرفی کند تا به او رای بدهیم!؟؟؟؟؟