پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدی طائب

حوزه/ مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد لذا یک کاندیدای شایسته و اصلح باید هم معتقد به انقلاب باشد و هم اینکه برای رسیدن به مجلس بال بال نزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب امروز در نشست« مجلس تراز انقلاب اسلامی»که بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد مدرسه علمیه معصومیه در قم برگزار شد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چند پیام مهم دارد؛ اول اینکه انقلاب در حال حرکت است و دوم اینکه باید گام به گام حرکت کرد؛ یعنی گام اول تثبیت شد و گام دوم با دقت برداشته می شود؛ سومین پیام، حرکت عاقلانه و هدفمند است و چهارمین پیام نیز صرف چهل ساله است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب یادآورشد: حرکت گامی، در نظر گرفتن حرکت از مبدا به مقصد است؛ گام دوم حرکت به سمت مقصد است؛ مبدا ما استعمار و بی عدالتی و سیاهی بود و مقصد ما نور و ارزش است.

وی با اشاره به هزینه های ترور سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان گفت: شهادت حاج قاسم با شهادت حضرت زهرا(س) شباهت داشت، دشمنان می دانستند که شهید کردن حضرت فاطمه زهرا(س) برایشان هزینه خواهد داشت اما حضرت را شهید کردند، چرا که آن بزرگوار به دنبال این بود که از تحقق غیبت مطلقه امام زمان خویش جلوگیری کند یعنی همان کاری که دشمنان حضرت دنبال می کردند را ایشان خنثی کرد و حاج قاسم نیز به دنبال رفع غیبت مطلقه از امام زمان(عج) بود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امروز آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه خود را انجام داده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها اگر باور می‌کردند که شهدا زنده هستند هرگز این کار را نمی‌کردند قاسم سلیمانی مجبور بود با ماشین و هواپیما به کشورهای مختلف برود اما از این پس با این مشکل روبرو نخواهد بود و به تعبیر یکی از این مسئولین خارجی، روح سردار سلیمانی در عراق آمریکایی ها را رها نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مورد خونبهای حاج قاسم سلیمانی گفت: رهبری گفتند که باید آمریکا از منطقه بیرون برود چرا که طبق فرمایش امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و برای ظهور امام زمان(عج) باید شیطان بزرگ را از این منطقه بیرون کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در به مناسبت۱۹ دی ماه به تبیین برخی خصوصیات حاج قاسم سلیمانی پرداختند و می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که نماینده تراز انقلاب اسلامی باید این خصوصیات را داشته باشد تا بتواند با تاکتیک های خود زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) مهیا سازد؛ مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد لذا یک کاندیدای شایسته و اصلح باید هم معتقد به انقلاب باشد و هم اینکه برای رسیدن به مجلس بال بال نزند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: ترامپ در سخنرانی خود با کمال قاطعیت به تمام دنیا اعلام می کند که در حملات موشکی ایران به پایگاه ها نظامی آمریکا هیچ کشته و زخمی نداشته ایم؛ در حالی که تعداد زیادی از زخمی ها را به اسرائیل منتقل کردند تا آمار دقیقی از تلفات نیروهای آمریکایی اعلام نشود.

وی مقدمه ظهور امام عصر(عج) را از بین رفتن اسرائیل دانست و گفت: آمریکا ادوات نظامی پیشرفته دارد ولی نیروی نظامی واقعی که به درد جنگ بخورد را ندارد و با این اقدام ایران، به امید الهی شاهد خواهیم بود که آمریکایی ها عراق را ترک خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به انتخابات اسفندماه خاطر نشان ساخت: یکی از مسائل مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، امروزه چشم امید آزادیخواهان جهان در اقصی نقاط عالم به انقلاب اسلامی است و اگر خدای ناکرده ضعفی در اینجا حاصل شود آنجاها هم خراب می شود لذا باید همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم طلاب مدرسه معصومیه سوالات خود در مورد مسائل جاری کشور را از حجت الاسلام والمسلمین طائب پرسیدند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha