جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعبانی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت : شهادت حاج قاسم سلیمانی، خون تازه‌ای را در رگ‌های انقلاب اسلامی جاری کرد که نشان از پویایی و اصالت انقلاب دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر دوشنبه در نشست «افتخار به گذشته و امید به آینده» ویژه برنامه دیدار صمیمی انجمن‌های اسلامی تبریز با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: اکنون در شرایطی زندگی می‌کنیم که بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کشور، روح تازه‌ای در رگ‌های انقلاب اسلامی جریان یافت که این روح تازه نشان از پویایی و زندگی انقلاب اسلامی اصیل و شکوهمند است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: این یوم الله ابه تعبیر مقام معظم رهبری، مسائل بسیاری را استنباط کرده و بیانگر این است که مردم از انقلاب اسلامی، آرمان‌های آن، قرآن ، مسجد،شرع مبین و اسلام ناب محمدی خسته نشده‌اند بلکه آنچه که مردم را در برخی مواقع دلسرد می‌کند، ناحق کردن حق و پارتی بازی وفساد در بعضی دستگاهها است که حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نیز بیانگر این نکته بوده است.

وی افزود: ما در انجمن‌های اسلامی تنها به دنبال این نیستیم که اسم انجمن‌ها در تابلوها ذکر شود بلکه انجمن‌های اسلامی به عنوان سنگری برای انقلاب اسلامی است که برای پویایی آن نیز تلاش می‌کنیم.

شعبانی بیان کرد: از جمله موضوعات مهمی که زمان بیشتری برای آن صرف می‌شود، ساماندهی و جهت دهی انجمن‌های اسلامی است و معتقدیم که انجمن های اسلامی جز معدود تشکل های است که به عنوان یک تشکل انقلاب اسلامی، مسیر خود را تغییر نداده است.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۳۰۰ مراسم از سوی انجمن‌های اسلامی شهر تبریز برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha