پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه «متدعلمی نقد کتاب در حوزه علوم انسانی»

حوزه/ کارگاه «متدعلمی نقد کتاب در حوزه علوم انسانی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران برگزار شد.

خانم کیاهور معاون پژوهش مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: کارگاه «متد علمی نقد کتاب در حوزه علوم انسانی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قمرزاده و با مشارکت جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان پژوهشی، امروز در پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر برگزار گردید.

وی افزود: در این کارگاه حجت الاسلام قمرزاده به بیان مقدماتی در رابطه با مقالات نقد کتاب پرداختند و شرکت کنندگان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه مقالات علمی و نقد کتاب ارائه کردند.

خانم کیاهور اظهار داشت: در ادامه حجت الاسلام قمرزاده نقد کتاب را یک کار ارزشمند و ماندگار برشمرد و ملاک گزینش کتاب جهت نقد؛ شامل جدید بودن کتاب، ایده و نظریه بدیع، مفاهیم خاص داشتن و معروف بودن نویسنده دانشت.

وی افزود: در پایان این کارگاه حجت الاسلام قمرزاده به ساختار مقاله نقد کتاب پرداخته و با ارائه نمونه هایی از این نوع مقالات شرکت کنندگان را با تدوین مقاله نقد کتاب آشنا نمودند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha