پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: دشمن می‌خواهد به مردم القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است، لذا همه ما موظف هستیم ضمن دفاع از انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیم اقتصادی، علمی، سیاسی و نظامی چهل ساله را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به دنبال ضربه زدن به روحانیت است و در این راستا تمام قدرت خود را به کار گرفته و از ظرفیت شبکه‌های مجازی، رسانه‌ها و ماهواره‌ها هم استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد به مردم القا کند که نظام اسلامی ناکارآمد است، لذا همه ما موظف هستیم ضمن دفاع از انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیم اقتصادی، علمی، سیاسی و نظامی چهل ساله را به مردم معرفی کنیم و این هم نباید منحصر به دهه فجر شود.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امروز دشمن علنا اعتراف می‌کند که هیچ حکومتی به اندازه ایران منافع استکبار جهانی را در منطقه به خطر نیانداخته است و این قدرت ایران در منطقه به برکت نظام اسلامی که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد، به دست آمده است.

وی افزود: باید خداباوری و خدا ناظری که به تقویت ایمان، اعتقاد به خدای متعال در تمام ابعاد و شئون زندگانی و اجتماعی را همیشه نصب العین خود قرار دهیم.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: امروز همه ما رسالت سنگینی در مقابل شهدا و امام امت داریم و با قدرت ایمان، اخلاص در عمل و اتحاد و همدلی که رمز موفقیت ما در این چهل سال بوده است می‌توانیم ادامه مسیر را هم با قدرت پیش برویم. .

وی گفت:دشمن از ترفندهای محتلف برای ضربه زدن به انقلاب و کشور استفاده می‌کند و امروز هم با تحریم و وعده‌های تو خالی سعی در ناامید کردن مردم دارد و باید همیشه مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha