جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آژانس مسافرتی اسلامی آنلاین، فعالیت خود را آغاز کرد

حوزه/ یک آژانس مسافرتی مسلمان پسند آنلاین که وبسایت آن از لندن اداره می شود، فعالیت خود را آغاز کرده و هدف آن ارائه تمامی خدمات مسافرتی به مسلمانان برای داشتن یک تجربه سفر حلال است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، یک آژانس مسافرتی اسلامی آنلاین با نام «halal travels» که محل استقرار آن لندن می باشد، به بازار تجارت جهانی وارد شده است.

این آژانس مسافرتی مسلمان پسند توسط تیمی از کارآفرینان راه اندازی شده که قصد آنان ایجاد امکان و دسترسی مسافران مسلمان برای سفر به اقصی نقاط جان بوده است. این آژانس مسافرتی آنلاین، بسیاری از خدمات مسافرتی از جمله هتل های دارای شرایط حلال و اسلامی، استراحتگاه ها، ویلا، تورهای مسافرتی، غذاخوری ها  رستوران های حلال بدون مصرف مشروبات الکلی، اماکن خصوصی برای بانوان و دیگر فعالیت  ها را برای مسافران مسلمان فراهم می سازد.

سازندگان سایت می گویند هدفشان تامین تقاضای رو به رشد برای سفر حلال در جهان بوده است و در حال حاضر بیش از یک هزار محل اسکان در ۲۵ کشور مختلف از طریق این بستر آنلاین برای سفرهای بین المللی ارائه شده اند. این وبسایت همچنین تنها موتور جستجو و رزرو آنلاین است که تمامی نیازهای مسافرین حلال را یک جا تامین می کند.

بانیان این طرح بر ایجاد بزرگترین جامعه مسافرتی مسافران که در آن هیچ مانعی بر سر راه وجود نداشته باشد و مسافران الهام بخش یکدیگر برای سفر در سطح جهانی باشند، تاکید کردند. تمام فعالیت های این آژانس به صورت دیجیتالی و آنلاین انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha