جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: همه در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و به دشمن ضربه می‌زنند و مشخص می‌شود که مردم پس از ۴۰ سال هنوز به انقلاب علاقه دارند و دشمن مأیوس و ناامید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزری انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره)  تنها اهل گفتن نبود، بلکه در عمل نیز به گفته‌های خود پایبند بود و سجایا و مکارم اخلاقی باعث تأثیر کلام امام بود و با آن اخلاق کریمه، همگان را دور خود جمع کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل (ره)  تنها به خواندن قرآن بسنده نمی ‌کرد، بلکه عملاً آنها را در زندگی خود به‌کار می‌بست، چرا که  او اهل عبادت و راز و نیاز با معبود بود.

اام جمعه بویین زهرا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیان کرد: مهم ترین رسالت در دعوت شهدا، پیام رسانی شهدا است و پیام استقامت برای اقامه دین از مهم ترین پیام هایی است که از جانب سیدالشهدا (ع) توسط امام ساجدین (ع) انتقال یافت.

وی ادامه داد: تقویت فضای ایثار و شهادت در جامعه به عنوان تنها راهکار عملی جهت بیمه شدن انقلاب و خنثی کردن توطئههای دشمنان است.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: اگر بخواهیم انقلاب ما پایدار و استمرار داشته باشد باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم تا جوانان ما با این فرهنگ آشنا شوند.

وی ادامه داد: مجاهدان که به توفیق شهادت نائل آمدند، در همه حال در ذکر و عبادت بودند و به دلیل اخلاصی که شهدا داشتند به بهترین نوع مرگ که همانا نثار جان در راه خداست دست یافتند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: پیروی از ولایت فقیه و عبور از داشته های دنیوی از ویژگی های اصلی شهدا بود.

وی ادامه داد: هشت سال جنگ به کشور تحمیل شد و ما در بدترین شرایط و دشمن در بهترین شرایط بود یعنی تمام دنیا به آنها کمک می‌کردند و حتی سلاح کشتار جمعی در اختیار آنها قرار می‌دادند ولی تحمل کردیم و دشمن نتوانست کاری کند و اکنون یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن نیست.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی ایران نیز این بود که یک حکومت دینی و الهی را برای ملت ایران رقم زد و اداره جامعه را بر اساس اعتقادات دینی و باورهای مردم شکل داد.

وی ضمن دعوت مردم ایران به حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیان کرد: همه در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و به دشمن ضربه می‌زنند و مشخص می‌شود که مردم پس از ۴۰ سال هنوز به انقلاب علاقه دارند و دشمن مأیوس و ناامید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha