پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در شرایطی که خصومت‌های آمریکا و غرب در اوج خود بوده و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تهدیدهای غرب علیه موجودیت انقلاب، بی‌سابقه است حضور مردم در صحنه می‌تواند نقش مهمی در امیدآفرینی در داخل و ناامید کردن دشمنان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر، به تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه‌های انقلاب پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مردم ایران در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند که از همان آغاز شکل‌گیری و پیروزی انقلاب در سال‌های ۵۶ و ۵۷ به دلیل وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان و قدرت ظاهری آن رژیم، پیروزی خود را بعید و غیرقابل باور می‌دیدند.

وی افزود: اما اکنون که انقلاب ملت ایران وارد چهل و یکمین سال عمر با برکت خود شده است، ماندگاری آن به دلیل تحمل بی‌نظیرترین فشارها و تهدیدها و تحریم‌ها، حتی از شکل‌گیری و پیروزی‌اش اهمیت بیشتری یافته است.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که توانسته است با وجود همه هجمه‌ها، فشارها، تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ تحمیلی هشت‌ساله روی پای خود بایستد و بدون انحراف از اصول و مبانی بنیادین خود، با پیشرفت‌های کم‌نظیر در عرصه‌های مختلف، در اوج عظمت و اقتدار و سربلندی، چله های بعدی خود را آغاز کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت و اهمیت حضور باشکوه مردم در جشن‌های انقلاب، اظهار کرد: حضور مردم در مراسم ایام‌الله دهه فجر برای دشمنان نظام اسلامی اهمیت حیاتی داشته و ملاک و معیاری برای سنجش دل‌بستگان به نظام و اسلام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: اکنون و پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، مردم ایران با حضور خود در مراسم انقلابی چهل و یک سال پایداری و مقاومت ملت خود را نشان می‌دهند و دستاوردهای انقلاب، ملموس‌تر و غرورانگیزتر از همیشه خود را نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در شرایطی که خصومت‌های آمریکا و غرب در اوج خود بوده و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تهدیدهای غرب علیه موجودیت انقلاب، بی‌سابقه است حضور مردم در صحنه می‌تواند نقش مهمی در امیدآفرینی در داخل و ناامید کردن دشمنان داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha