جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/جلسه کارگروه فرهنگی

حوزه/ رهبر انقلاب مشکلات کشور و راه برون رفت از این قضیه را در بیانیه گام دوم اشاره و فرمودند« تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجرای اقتصادی مقاومتی است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد علی یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه که در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما در قم برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب مشکلات کشور و راه برون رفت از این قضیه را در بیانیه گام دوم اشاره و فرمودند« تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجرای اقتصادی مقاومتی است».

رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه افزود: بیانیه گام دوم سند مهم کشور است. پس همه باید روی این مسئله تمرکز و از جمله مهمترین راه های برون رفت از مشکلات یعنی اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار دهند.

وی بیان داشت: بر اساس همین نگاه رهبری بعد از شکل گیری مرکز راهبری اقتصاد  درسال 93 اولین مسئله فهم درست از اقتصاد مقاومتی براساس تفسیر رهبری بود. در این عرصه کارهای خوبی هم انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: برای تحقق این مسئله از جمله کارهای که انجام شد مشارکت دادن مردم در این بحث بود. در این رابطه 70 تشکل مردمی شناسایی، مذاکره و نقشه راهی تعیین شد.

رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه افزود: این نقشه به تأیید بعضی دستگاه های کشور رسیده، تا کنون جلساتی درباره اقتصادی هم بر قرارشده است.

وی بیان داشت: این مرکز چند مخاطب را در نظر گرفته است که از جمله آن حوزه های علمیه و نهاد روحانیت است. قرار است برای حمایت از کالای ایرانی در بین این نهاد و حوزه اقداماتی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: از جمله آن راه اندازی کارگروه اقتصاد مقاومتی است. کارگروه هم باید نقشه راهی برای خود تعیین کند تا بتواند به اهداف تعیین شده برسد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام علیکم از حسن پوشش خبر و طرح بانکداری ممنونیم لطفا رسانه و صدا و سیما بیایند.
  • کارمند IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    فکری به خال اقتصاد کنید
  • مطلع IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    کجا به چنین شتابان برای اقتصاد...
  • خادم IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا اقتصاد انقدر خراب؟
  • محمدعلی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    باسلام امیداست با کمک همگان مشکلات فرهنگی حل گردد