جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری همایش مشترک حوزه های علمیه خواهران و برادران استان، ۱۹ بهمن ماه در خرم آباد خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همایش مشترک حوزه های علمیه خواهران و برادران ۱۹ بهمن با هدف برنامه ریزی و یکپارچه سازی اهداف تبلیغی، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ۲۶ مدرسه علمیه خواهران و برادران با حضور مدیران مدارس، در مدرسه رضویه خرم آباد برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در این همایش در خصوص راهکارهای تبلیغی مطلوب و اثر گذار طلاب و مبلغان در نهادهای مختلف تبادل نظر خواهد شد، خاطر نشان کرد: خواهران و برادران طلبه و اساتید حوزه در طول سال با حضور در برنامه های دینی فرهنگی نهادهایی از جمله بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و ... حضور دارند و در راستای توانمند سازی و بصیرت جوانان و خانواده ها به تبلیغ خواهند پرداخت . 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز قریب به ۴۰ نفر از طلاب استان معمم خواهند شد، اظهار کرد: همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز ۴۰ نفر از طلاب لرستان پس از گذراندن دوره ها و کارگاههای تلبس وارد عرصه تبلیغ عملی خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha