پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا از نخستین روز پیروزی انقلاب، کشورمان را مورد تحریم های ظالمانه خود قرار داد، گفت: تحریم ها نتوانست مانعی در برابر اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کند.

حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این روزها را یادآور انسجام ملی در برابر رژیم جنایتکار طاغوت دانست.

وی با بیان این که وحدت و همبستگی مردم در سایه رهبری مرجعیت دینی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: انقلاب اسلامی امروز و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود به عنوان یک الگوی ارزشمند مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) با برچیدن حکومت دو هزار و پانصد ساله پهلوی، توانستند با پشتیبانی و همراهی مردم یک حکومت دینی مبتنی بر آراء مردم پایه گذاری کنند، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمنان به یک الگوی موفق در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا از نخستین روز پیروزی انقلاب، کشورمان را مورد تحریم های ظالمانه خود قرار داد، گفت: تحریم ها نتوانست مانعی در برابر اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کند.

وی، رشد اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را از سلطه استکبار و استعمار نجات دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی علیرغم تحریم های ظالمانه، به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، بیان داشت: این پیشرفت ها نتیجه خودباوری و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشور است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان، دین را عامل عقب ماندگی ملت ها عنوان می کردند، گفت: امروز با پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف شاهدیم بسیاری از کشورهای جهان ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

 حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی علیرغم همه تلاش ها و توطئه های دشمنان، از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است، خاطرنشان کرد: این گفتمان اصیل امروز در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده و نهادینه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی برکات و آثار مثبت بسیاری برای آزادی خواهان جهان داشته است، بیان داشت: این انقلاب الهی موجب بیداری ملت های جهان در برابر ظلم، استبداد و استعمار شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز باید بیش از هر زمان دیگری آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی موجب توجه قرار گیرد، گفت: یکی از اهداف و برنامه های دشمن، کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha