جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم حسینی واعظ

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب را به عهده جوانان دانست و گفت: مهمترین راهکار مقابله با دشمنان، آشنایی نسل امروز با معارف قرآن و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ به مناسبت ایام دهه فجر، در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی صدرا گرگان، بیان کرد: مدارس صدرا یکی از بهترین مدارس برای نشر ارزش های اسلامی است، دانش‌آموزان مدارس صدرا باید در کشور همواره از پرچم هدایت جامعه اسلامی نگهداری کنند.

وی، شکل‌گیری دبیرستان‌های صدرا را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: با تربیت نسل جوان ایران اسلامی که اهل دانایی، علم و حرکت مجاهدانه هستند، باید این حرکت ارزشمند خود را بر اساس اهداف عالی نظام دنبال کنیم .

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در راستای نقش دانش آموزان دبیرستان های معارف صدرا خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل می کنند، مبلغان و دانشمندان آینده علوم معارف در ایران اسلامی هستند .

حسینی واعظ اظهار کرد: امروز آگاهی جوانان و نوجوانان از اهداف دشمنان و هجمه‌های فرهنگی دارای اهمیت فراوانی است و مهمترین راهکار مقابله با دشمنان، آشنایی نسل امروز با معارف قرآن و اسلام است و نوجوانان و جوانان ما در مدراس صدرا این آشنایی را بدست می آورند.

وی به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: در چهل سالگی انقلاب، جوانان محور اصلی این بیانیه هستند و رهبر انقلاب برای گام دوم ماموریت‌هایی را محوّل کردند، از جمله؛ تلاش برای توسعه و گسترش علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی.

استاد حوزه خواهران، با تاکید بر اینکه جوانان نسل امروز محصول تلاش چهل ساله گذشتگان را گسترش دهند، اضافه کرد: راهی که نسل گذشته تاکنون طی کرده، فقط قسمتی از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده است و دنباله این مسیر که به دشواری گذشته نیست باید با همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود .

حسینی واعظ ادامه داد: وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب به عهده جوانان امروز است.

وی در ادامه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه های علمی، پژوهشی، پزشکی، اقتصادی و ... را برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha