چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/نیروی انتظامی نیرویی جان برکف برای حفظ عزت، امنیت و حراست از ارزشها است و در این راستا شهدای بسیاری را تقدیم نموده، شهدایی که مایه سربلندی نظام اسلامی در طول این چهار دهه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با سردار عبدالرضا آقا خانی فرمانده انتظامی استان قم که در بنیاد شهید وامور ایثارگران انجام شد، گفت: خدمات گسترده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهر مقدس قم برای زائران و مجاوران ملموس و قابل تقدیر است.  

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و آرزوی موفقیت برای مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند.
سردار آقاخانی، استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای تحقق ماموریت های این حوزه را ضروری دانست  و افزود: نیروی انتظامی در خدمت به مردم و جامعه اسلامی همواره آماده است و در راستای توسعه امنیت در جامعه با همه دستگاههای اجرایی تعامل دارد. 
وی افزود: نعمت امنیت و عزت امروز را مدیون خونهای پاک شهدا هستیم، این نعمت به آسانی به دست نیامده است و نیروی انتظامی در حراست از دستاورد شهدا تلاش می کند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha