پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میرزایی

حوزه/ مسئول دفتر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در قم گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با اقشار مختلف مردم و مسئولین بیانات مهم و راهگشایی داشته اند و طلاب باید اندیشه های معظم له را در جامعه تبیین و تحلیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: استان قزوین دارای چهره های ممتاز و برجسته از جمله شهید رجایی، شهید بابایی و مرحوم ابوترابی است که باید نام و یاد این عزیزان را  همیشه گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: خاکریز اول انقلاب اسلامی در دست روحانیت است و بر این اساس و با هدایت های حضرت امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری، انقلاب توانسته در مسیر اصلی خود گام بردارد.

مسئول دفتر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در قم ادامه داد: امروز علما و روحانیون باید از طریق منبرها و تریبون‌هایی که در اختیار دارند، بخشی از سخنان خود را به تبیین بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: در حقیقت بهره‌گیری از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای ایجاد گفتمان گام دوم انقلاب در سطح جامعه ضروری است و در این میان روحانیون نقش بسیار مهمی دارند.

حجت الاسلام میرزایی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چشم انداز کشور را به خوبی تبیین کرده اند، لذا باید این بیانیه به خوبی برای آحاد مختلف جامعه تبیین شود و نقش روحانیت در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با اقشار مختلف مردم ومسئولین، بیانات مهم و راهگشایی داشته اند و امروز طلاب باید اندیشه های رهبری را در جامعه تبیین و تحلیل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha