جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهقانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از راهیاب۲۵۰ اثر پژوهشی بانوان طلبه یزدی به ششمین جشنواره علامه حلی(ره) استان یزد خبر داد.

رؤیا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: جشنواره علامه حلی در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور هر ساله از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور، برگزار می شود.

وی افزود: بانوان طلبه در استان یزد از ۱۸مدرسه علمیه خواهران  توانستند در رشته های تفسیر و علوم قرآنی، اخلاق و تربیت، کلام، اصول فقه، تاریخ اسلام و در بخش ویژه این جشنواره  در قالب مقاله، تحقیق پایانی و پایان نامه شرکت کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: از بین ۲۵۰ اثر ارسال شده به جشنواره ، یک نفر رتبه دوم، شانزده نفر رتبه سوم و بیست و پنج نفر شایسته تقدیر شدند، که از بین این آثارپنج پایان نامه، ۱۷۹ مقاله و ۴۴ تحقیق پایانی به جشنواره ارائه شد.

دهقانی ادامه داد: ششمین همایش استانی این جشنواره فردا  ۱۷بهمن ماه با همکاری حوزه برادران استان یزد، در مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه یزد برگزار خواهد شد و همزمان با برگزاری این جشنوراه دراستان، دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی در سطح ملی در دو بخش بیانیه گام دوم و الگوی ایرانی – اسلامی پیشرفت در حال اجرا است که علاقمندان می توانند آثار خود را  تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha