پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام سبحانی نیا، در جمع مدیران و معاونان مدارس علمیه قزوین تصریح کرد: رشد علمی بدون تحقیق و پژوهش و مطالعه آثار مختلف، امکان پذیر نیست، لذا اساتید و طلاب باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا، عصر امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه سردارین برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب، گفت: حوزه علمیه قزوین در زمینه  پژوهشِ طلاب و اساتید گام های خوبی بر داشته و  اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اساتید بخشی از برنامه های آموزشی خود را در قالب تحقیق و پژوهش از طلاب درخواست کنند به طور حتم این روش بستری را برای نهادینه شدن روح پژوهش در طلاب فراهم می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: امروز نیازمند تقویت نگاه پژوهشی در میان اساتید مدارس علمیه هستیم، چرا که تا زمانی اساتید نگاه پژوهشی نداشته نباشند نمی‌توان انتطار داشت که این مسأله مهم در میان طلاب مدارس نهادینه شود.

وی اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین  عزم خود را برای تقویت پژوهش در میان طلاب جوان جزم کند و دراین راستا آشنایی اساتید به عنوان پیشگامان اصلی این حوزه امری بسیار ضروری است.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: رشد علمی بدون تحقیق و پژوهش و مطالعه آثار مختلف، امکان پذیر نیست، لذا اساتید و طلاب باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: باید با برنامه و طرح های مناسب انگیزه طلبه را برای پرداختن به تحقیق و پژوهش بالا ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha