شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / یادواره ۱۴۱ شهید روحانی آذربایجان شرقی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در یادواره شهدای روحانی آذربایجان شرقی، خطاب به منبری ها با بیان این که مردم را از مساجد دور نکنید، گفت: این که برکات و دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم، جنایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، امروز در یادواره شهدای روحانی آذربایجان شرقی، در مصلای تبریز گفت: هر مقداری که قرآن می خوانیم درجه می گیریم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر تدبر در قرآن، اظهار کرد: شهید آیت الله مدنی(ره) در حوزه علمیه نجف اشرف تدریس می‌کردند و می فرمودند چرا من کتاب مخلوق را زیاد خواندم، ولی کتاب خالق را کم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه بالاترین صحنه شکایت، قیامت است، افزود: قرآن مظلوم است. منبری ها نباید قانع به منبر باشند، بلکه باید با تبلیغ چهره به چهره، آموزه های قرآنی را ترویج دهند.

وی با تاکید بر این که قرآن و اهل بیت(ع) از یکدیگر جدا نیستند، ابراز داشت: در تهران ۶ هزار جلسه عزاداری امام حسین(ع) برقرار است و باید بیش از این تعداد جلسات قرآنی برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی همچنین بر تربیت طلاب قرآنی و توجه و اهتمام ویژه به تفسیر قرآن در مدارس علمیه تاکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به منبری ها با بیان این که مردم را از مساجد دور نکنید، گفت: این که برکات و دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم، جنایت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha