سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به استقبال بالای مدیران و اساتید مدارس علمیه استان از حضور مشاوران در سطح مدارس، گفت: حضور مشاوران ثابت در سطح مدارس علمیه موجب رشد علمی و اخلاقی طلاب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان در ساری به بحث مشاور ثابت در سطح مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: مرکز مشاوره حوزه علمیه استان وظیفه پشتیبانی از مشاورین ثابت در مدارس علمیه را عهده دار هستند.

وی با اشاره به استقبال بالای مدیران و اساتید مدارس علمیه استان از حضور مشاوران در سطح مدارس، افزود: حضور مشاوران ثابت در مدارس موجب رشد علمی و اخلاقی طلاب می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به برگزاری مسابقه خطبه فدکیه در سطح مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر طلاب با سیره فاطمی در مدارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت نام ۶۹۰ طلبه در سامانه تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد برای ۳۹۰ نفر حکم تلبس صادر شده و مابقی نیز در انتظار صدور حکم هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین به مباحث قرآنی در سطح مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: مدیران مدارس علمیه باید در بحث تربیت طلاب حافظ قرآن بیشتر همت و تلاش کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ظرفیت های خوبی در سطح مدارس علمیه برای حفظ قرآن وجود دارد، افزود: با همکاری و همت بیشتر مدیران و اساتید مدارس علمیه می توانیم در سال های آتی طلاب حافظ کل و جزء قرآن کریم در حوزه علمیه استان پرورش دهیم.

حجت الاسلام طبرسی همچنین از امضاء تفاهم نامه ای با اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در اجرای طرح های مشترک قرآنی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و حفظ قرآن کریم در میان طلاب حوزه امضاء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha