پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین مهدی طائب - رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار

حوزه/رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی باید با گام دوم انقلاب هماهنگ باشد و از ارزش‌های انقلاب پاسداری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در همایش بین المللی بزرگداشت دهه فجر و حمایت از علامه مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی(خلیل مقاومت) که شامگاه چهارشنبه در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: هر کاری سختی‌های فراوان و خاص خودش را دارد و علاوه بر این به نتیجه نرسیدن یا دیر به نتیجه رسیدن انسان را از ادامه کار مأیوس می‌کند.

وی ادامه داد: خدا می‌فرماید در مبارزه با دشمن سستی به خودتان راه ندهید و مطمئن باشید که پیروزی نهایی با شما خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب به وضعیت کنونی شیخ زکزاکی اشاره کرد و ابراز داشت: امروز شیخ زکزاکی زا به‌شدت تحت شکنجه قرارداده‌اند، اما در مقابل ببینید طرف مقابل چه چیزی را ازدست‌داده است که این‌گونه این مجاهد را شکنجه می‌دهد.

وی غارت منابع نیجریه توسط آمریکا را موردتوجه قرارداد و گفت: زمین خالی به درد کشورهای غربی نمی‌خورد به همین علت قطعاً اگر درجایی حضور پیدا می‌کنند به دلایل مادی و نفتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب ادامه داد: در غرب آسیا و در کشورهایی مانند بحرین و عربستان اگر نفت نبود آمریکا و غرب حضور پیدا نمی‌کرد.

وی به تأثیر حضور شیخ زکزاکی در نیجریه اشاره کرد و بیان داشت: در نیجریه سالیان سال بود که اسلام حاکم در آنجا اسلام آمریکایی بود اما شیخ زکزاکی این مسیر را عوض کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: زکزاکی اسلام ظلم‌ستیز را به نیجریه برد و مطمئن باشید که اگر زکزاکی خطر نبود ایشان را هدف قرار نمی‌دادند.

وی افزود: دشمن دست به ترور نمی‌برد مگر این‌که به استیصال و درماندگی رسیده باشد و این درواقع تنها راه دشمن است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: در قضیه شهید سلیمانی نیز امریکا و در رأس آن ترامپ از سر بیچارگی ایشان و ابومهدی مهندس را به شهادت رساند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: باید ببینیم که ارتباط مجلس فعلی با گام دوم انقلاب چگونه است، قطعاً بررسی‌ها نشان خواهد داد که ارتباط درستی بین این دو وجود ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب بابیان این‌که ما مجلسی می‌خواهیم که با شاخص‌های رهبری هماهنگ باشد، ابراز داشت: انقلاب ایران تنها مال ایران نیست و باید به همه کشورهای اسلامی صادر شود و به همین علت نیاز به نمایندگان انقلابی در مجلس برای وضع قوانین در این راستا داریم.

وی داشتن اخلاص، نترس بودن و مؤمن بودن را از ویژگی‌های نماینده اصلح دانست و ابراز داشت: فردی که از نام بردن دشمن در مجلس می‌ترسد به درد گام دوم و مجلس انقلابی نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب به نقش مهم روحانیت در تبیین خصوصیات نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: ما باید حلقه واسط تبیین بین مردم و کاندیداهای صاحب شاخص و انقلابی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha