جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/جلسه مجمع عمومی جامعه مدرسين

حوزه/ وظیفه مجمع نمایندگان طلاب که مولود همان منشور روحانیت است، حضور پررنگ در دهه فجر انقلاب و تبلیغ و تقویت بر ای حضور حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، در نشست  مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که با حضور رئیس جامعه المصطفی برگزار شد، گفت: امشب در خدمت رئیس جامعة المصطفی بوده و خوشبختانه شاهد پیشرفت های بسیاری از سوی این نهاد حوزوی هستیم.

وی اظهار داشت: معمولا اگر انسانی عادی حرفی بزند و فردی غیرالهی سخنی بگوید، بعد از مدتی سخنان او کهنه خواهد شد؛ اما مقام معظم رهبری در جلسه ای که شورای عالی حوزه خدمت ایشان رسیدند، بعد از گزارش مفصل رئیس شورا و مدیر حوزه های علمیه، در توصیه ها و فرمایشات خود به منشور روحانیت اشاره کردند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: این منشور در سال آخر عمر امام راحل صادر شد؛ اما اگر امروز آن را مطالعه کنیم، تمام مکتوبات ایشان انگار برای امروز و ده ها سال آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان ساخت: رهبر انقلاب توصیه کردند که طلاب انقلابی حوزه را دوست بدارید و از آنان حمایت کنید؛ گرچه ممکن است در میان آنان ضعف هایی باشد؛ اما پدرانه برخورد کنید و این سخنان همان سخنان امام راحل است.

وی تصریح کرد: ایشان تأکید بر حوزه انقلابی دارند و وظیفه مجمع نمایندگان طلاب که مولود همان منشور روحانیت است، حضور پررنگ در دهه فجر انقلاب و تبلیغ و تقویت بر ای حضور حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب بیان داشت: ما باید برای افراد نخبه، توانمند، ولایی و انقلابی تمام تلاش خود را داشته باشیم تا افرادی در شأن مجلس شورای اسلامی راهی آن شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 0
    "حاضرم سوگند بخورم که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند" این مطلب به فرض صحت نباید تیتر شود زیرا فعلا درنظر مردم درحد طنز وجوک ارزیابی می شود ، البته جناب عباسی هم باید رعایت میکرد ومخاطب را فقط حاضرین درجلسه نمیدید