شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/جلسه مجمع عمومی جامعه مدرسين

حوزه/ فعال رسانه ای عرصه بین اللمل گفت: باید فعالیت های رسانه ای در قبال آزادی شیخ زکزاکی انجام دهیم و در این راستا وظیفه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ‌سرکار خانم مرضیه هاشمی، شب گذشته در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: امروز در وضعیت حساسی برای مسلمانان و غیرمسلمان قرار داریم و حرکت های مختلفی علیه مستضعفین در حال انجام است.

وی ابراز داشت: امروز اهداف آمریکا برای همگان مشخص است و دولت های قبلی حالت نفاق داشتند؛ اما دولت فعلی آمریکا دشمنی خود را آشکارا نشان می دهد.

این فعال رسانه ای خاطرنشان ساخت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی، خون آن شهید عزیز، مسلمانان جهان را بیدار کرده و حتی در داخل آمریکا حرکت های مختلفی صورت پذیرفته که جای تعجب است.

خانم هاشمی تصریح کرد: ما تا کی باید ساکت باشیم و سنگرها را از دست  بدهیم و این دولت ها با پررویی تمام به ترور خود افتخار می کنند و باید جلوی آنان ایستاد.

این فعال رسانه ای عرصه بین الملل بیان داشت: امروز شیخ زکزاکی نیز در زندان حضور دارد و برای او دادگاه های مختلفی برگزار می کنند تا او را محکوم کرده و معلوم نیست چه اتفاقی برای او خواهد افتاد؛ همه باید برای نجات او دعا کنیم.

سخنران این جلسه اظهار داشت: ان شاءالله بتوانیم وظیفه خود نسبت به اشخاصی همچون شیخ زکزاکی به درستی عمل نماییم؛ ما باید فعالیت های رسانه ای در قبال آزادی شیخ زکزاکی انجام دهیم و در این راستا وظیفه داریم.

خانم هاشمی ابراز داشت: ما قبل از شیخ زکزاکی چند شیعه در نیجریه داشتیم؟ امروز ۲۵ میلیون شیعه در نیجریه حضور دارد که بسیار مهم است و باید برای تحقق اهداف شیخ زکزاکی تلاش کرد.

وی خاطرنشان ساخت: عربستان سعودی در مشکلات شیخ زکزاکی شریک است و برای اذیت و آزار او برنامه دارد و به مسئولان نیجریه بیان کرده اند که اگر به دنبال ایران کوچکی در آنجا نیستید، شیخ زکزاکی را از بین ببرید.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: امروز در کنار شیعه، اهل سنت و مسیحیان هم طرفدار شیخ زکزاکی هستند و باید برای آزادی او تلاش نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha