جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم ترقی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول گفت: آمریکا با ریختن خون سردار بزرگ حاج قاسم و ابوالمهدی و همرزمانش باعث جوشش و رویش انقلاب شد و امسال مردم هرچه با شکوهتر از هر سال در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی و دهه فجر نشست بصیرتی با حضور طلاب مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول برگزار شد.

در این نشست، خانم نسیبه ترقی، دهه فجر را فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت و برنامه ریزی برای چهل سال دوم انقلاب دانست و اضافه کرد: دهه فجر یادآور حماسه های ملت عظیم الشأن ایران به رهبری امام خمینی (قدس سره) است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول ادامه داد: بدون شک انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که به دستان مردی الهی با تکیه بر ایمان مردم، تمام معادلات دنیا را برهم زد که منتهی به ۲۲ بهمن شد.

ترقی، با تاکید بر بصیرت افزایی طلاب نسبت به نقشه های جبهه استکبار ادامه داد: امروز کشور و انقلاب ما در پرتو پیشرفت های داخلی با دو پدیده مهم مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در دنیا به یک قدرت راهبردی تبدیل شده و آمریکا رو به افول است.

وی اضافه کرد: با توجه به عصبانیت جبهه استکبار از موفقیت های نظام، دشمنان در تلاش هستند تا دستاوردهای چهل ساله نظام را با تحلیل های غلط؛ کم ارزش و ناچیز نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول، قاتلان شهدای مقاومت را شقی ترین افراد معرفی کرد و گفت: آمریکا با ریختن خون سردار بزرگ حاج قاسم و ابوالمهدی و همرزمانش باعث جوشش و رویش انقلاب شد و امسال مردم هرچه با شکوهتر از هر سال در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

استاد حوزه خواهران اظهار کرد: ملت ما دو حماسه بزرگ و سرنوشت ساز در پیش دارد که به حول و قوه الهی از آن سربلند بیرون خواهند آمد که آن، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند است؛ طلاب نیز در این امر مهم نقش بسزایی دارند.

وی اذعان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ۹۸ جهت سرعت بخشیدن به حرکت جمهوری اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و آرمان های مقدس نظام، مهم است و مردم باید تلاش کنند تا با انتخاب افراد انقلابی، مومن، ولایتمدار، متخصص و استکبار ستیز، مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بوجود بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha