جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیام انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رهایی انسان‌ها از بند ظلم بود و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام توطئه ها را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان اظهار داشت: ملت ایران بی شک دوم اسفندماه یکبار دیگر انسجام و ولایت مداری خود را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به این که برخی از افراد و جریانات به دنبال کم رنگ کردن انتخابات هستند، ادامه داد: از ۱۱۶ نامزد تایید شده انتخابات در کردستان طبق اظهار خود نامزدها ۳۲ نفر اصلاح طلب، ۳۰ نفر اصولگرا، ۴۲ نفر مستقل و سه نفر اعتدالگرا بودند و مابقی موضع سیاسی خود را اعلام نکرده اند، این نشان می دهد جریان های سیاسی در انتخابات مشارکت خوبی دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: یکی از برنامه های کنونی دشمن تبلیغ و القا این موضوع است که دولت و نظام کارآمد است که این را باید توطئه ای ننگین از سوی دشمنان دانست.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

این مقام نظامی تصریح کرد: هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی همه جانبه و گسترده است، اما با وجود رهبری بزرگ، مردمی قوی و کشوری قدرتمند که داریم ضربه سنگینی به دشمن زده ایم که توان ایستادگی مقابل عظمت این ملت را ندارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیام انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رهایی انسان‌ها از بند دوران ستم شاهی بود و باید گفت که انقلاب اسلامی مهمترین و بزرگترین پدیده قرن در دنیای سیاسی بوده است.

سردار حسینی ادامه داد: اکنون بسیاری از کشورهای جهان از انقلاب اسلامی الگوبرداری می کنند که این امر به هیچ وجه به مذاق دشمنان و استکبار جهانی خوش نمی آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha